KRUHY
26. 4. 2009
KRUHY
Transportní kruhy fungují na podobném principu jako hvězdná brána, jsou však určeny pro přepravu na mnohem menší vzdálenosti (řádově stovky tisíc kilometrů).
Po kativaci kruhú dojde, stejně jako v systému brány, k dematerializaci objektu. Hmota však není přenášena červí dírou, ale unášena rychlostí světla proudem aktivované hmoty sledujícím vodící paprsek (neboli tou svítící tečkou co vždycky jede po tom bílým sloupu :-). Z toho vyplývá že tato technologie nemůže být použita pro dálkovou komunikaci, jak je to možné u brány.
Dalším rozdílem oproti systému brány je možnost zachycení hmoty jiými kruhy. Pokud jsou při přenosu umístěny do cesty vodícímu paprsku jiné kruhy, přenášený objekt se rematerializuje v nejbližších kruzích, které mu stojí v cestě.
Díky poměrně malým energetickým nárokům a snadné přizpůsobitelnosti této technologie jsou kruhy používány hlavně v lodích (včetně taurijského Prométhea).
Po kativaci kruhú dojde, stejně jako v systému brány, k dematerializaci objektu. Hmota však není přenášena červí dírou, ale unášena rychlostí světla proudem aktivované hmoty sledujícím vodící paprsek (neboli tou svítící tečkou co vždycky jede po tom bílým sloupu :-). Z toho vyplývá že tato technologie nemůže být použita pro dálkovou komunikaci, jak je to možné u brány.
Dalším rozdílem oproti systému brány je možnost zachycení hmoty jiými kruhy. Pokud jsou při přenosu umístěny do cesty vodícímu paprsku jiné kruhy, přenášený objekt se rematerializuje v nejbližších kruzích, které mu stojí v cestě.
Díky poměrně malým energetickým nárokům a snadné přizpůsobitelnosti této technologie jsou kruhy používány hlavně v lodích (včetně taurijského Prométhea).
![]() |
začátek transoprtu - takto vypadá dematerializace objektu |
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář